Ακολουθείστε μας:

Οδηγός SEO: 3 σημεία που πρέπει να έχεις την κύρια λέξη-κλειδί σου

Οδηγός SEO: 3 σημεία που πρέπει να έχεις την κύρια λέξη-κλειδί σου

Ακολουθώντας τις συμβουλές αυτές θα δεις τις κατατάξεις σου στα οργανικά αποτελέσματα να ανεβαίνουν.

Το SEO είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. Μπορεί όμως να γίνει πιο απλό και να εφαρμοστούν ορισμένες τεχνικές από επιχειρηματίες για τις ιστοσελίδες τους χωρίς την βοήθεια ενός SEO expert. Μια τέτοια τεχνική είναι η τοποθέτηση του κύριο Keyword της κάθε σελίδας σε 3 μοναδικά σημεία.

Τα σημεία αυτά είναι :

  • Meta-title
  • URL
  • Heading H1

Keyword στο Meta-title

Το meta-title είναι ο τίτλος που εμφανίζεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Ο τίτλος αυτός έχει δηλωθεί από την ίδια την google ότι είναι ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη σου. Από το meta-title ένας χρήστης θα καταλάβει αν η σελίδα σου ανταποκρίνεται στην αναζήτηση που έκανε. Πως θα το καταλάβει; Αν έχει κάνει μια αναζήτηση “μαύρα παπούτσια ανδρικά” ο μέτα-τίτλος σου πρέπει να περιέχει αυτήν την λέξη ακριβώς.

Επιπλέον μαζί με τους χρήστες, μέσω του meta-title καταλαβαίνει και η google το περιεχόμενο που θα έχει η εκάστοτε σελίδα

Pro Tip: Ο τίτλος σου να είναι μεταξύ 20-65 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένων των κενών

Keyword στο URL

Το keyword στο url, εννοούμε ότι έρχεται μετά το .gr, δηλαδή, example.gr/seo-yphresies. Το seo-yphresies είναι η λέξη-κλειδί που στοχεύουμε για να κάνουμε καλύτερο rank.

Είναι ακόμα ένα μέρος που κοιτάει περισσότερο η google. Συνδυάζει τον τίτλο της σελίδας και το url για να καταλάβει αν η εν λόγω σελίδα θα μπορέσει να δώσει απάντηση στο ερώτημα που της έκανε ένας χρήστης. Τις περισσότερες φορές.

Πρόσεχε όμως, αν η σελίδα σου έχει ήδη κάποια καλή κατάταξη χωρίς να έχεις optimized url μην το αλλάξεις. Κάθε φορά που αλλάζεις url εισάγεις στην google μια νέα σελίδα και η παλιά συνεχίζει να υπάρχει αλλά να δίνει 404 error page.

Pro Tip: Το ιδανικό μέγεθος του url σου, είναι μεταξύ 3-5 λέξεις μέγιστο, χωρισμένες με παύλες και στα greeklish

Keyword στο Heading H1

Το H1 heading είναι η κεντρική επικεφαλίδα κάθε σελίδας. Από αυτήν πρέπει να καταλαβαίνει ο επισκέπτης και η google, για το περιεχόμενο που πρόκειται να διαβάσει. Περιέχοντας την κεντρική λέξη-κλειδί γίνεται άμεσα κατανοητό και από μηχανή και άνθρωπο για το τι θα μάθει ή θα διαβάσει στην εκάστοτε σελίδα. To Η1 είναι από τις πιο ισχυρές επικεφαλίδες και με την μεγαλύτερη σημασία, όμως είναι και αυτή που συχνά παραβλέπεται ή γίνεται λάθος η χρήση της.

Pro Tip: Χρησιμοποίησε μια Η1 επικεφαλίδα και να η λέξη-κλειδί να είναι ίδια με αυτή του meta-title

Συμπερασματικά

Η χρήση του keyword σου στα 3 παραπάνω σημεία είναι από τις πιο σημαντικές τεχνικές SEO που πρέπει να εφαρμόσεις. Η google χρησιμοποιεί τα 3 παραπάνω σημεία για να καταλάβει την σχετικότητα της σελίδας σου με το ερώτημα ενός χρήστη.

Ακολουθώντας τα 3 παραπάνω θα δεις τις κατατάξεις σου να ανεβαίνουν.