Μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram είναι από τους δημοφιλέστερους τρόπους διαφήμισης στο Internet.
Είναι η διαφήμιση στο Instagram αποδοτική;
Μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram είναι από τους δημοφιλέστερους τρόπους διαφήμισης στο Internet. Αυτό συμβαίνει γιατί, όπως και στο Facebook, οι χρήστες του Instagram είναι εκατομμύρια. Το βασικό πλεονέκτημα του Instagram είναι ότι βασίζεται στην διαφήμιση μέσω εικόνων ή ιστοριών.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Instagram;
Με δεδομένο ότι για να μεταδώσουμε επιτυχώς το μήνυμα μας, πρέπει να ενεργοποιούμε όλες τις αισθήσεις του χρήστη και πρώτα ξεκινάμε στο οπτικό κομμάτι, μια διαφήμιση στο Instagram από την φύση της έχει όλες τις προδιαγραφές για να είναι επιτυχημένη. Στα πλεονεκτήματα της προώθησης μέσω του Instagram είναι ότι η διαφημιστική καμπάνια μπορεί να συνδυαστεί με το Facebook, αφού υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής της διαφήμισης, με το ίδιο περιεχόμενο και στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Τα παρεχόμενα στατιστικά που μας δίνει η διαφήμιση στο instagram για να στοχεύσουμε σε συγκεκριμένα target groups είναι επαρκή ώστε να έχετε τον έλεγχο της επένδυσής σας στην πληρωμένη διαφήμιση ανά πάσα στιγμή.
Σύγκριση με αλλους τρόπους διαφήμισης
Μάλιστα το «target group» μιας επί πληρωμή διαφήμισης στο Instagram απευθύνεται σε μια ευρύτερη ηλικιακή ομάδα από το TikTok: άτομα 18-35 ετών είναι που στατιστικά χρησιμοποιούν περισσότερο την πλατφόρμα και πραγματοποιούν αγορές μέσω αυτής.
Που θα βρω συνεργάτη να με ενημερώσει αναλυτικότερα;
Για να ενημερωθείτε αναλυτικότερα και να δείτε αν αυτός ο τρόπος διαφήμισης ταιριάζει στις ανάγκες σας αλλά και μια εκτίμηση από την απόδοση, μπορείτε να επιλέξετε μια από τις εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες διαφήμισης στο ίντερνετ πατώντας εδώ.