Ακολουθείστε μας:

To Digital Marketing ή αλλιώς Ψηφιακό Μάρκετινγκ, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο Διαδίκτυο, μέσα από διάφορα κανάλια. Το Digital Marketing, διαφέρει από το Παραδοσιακό Marketing, καθώς δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν άμεσα με το κοινό - στόχο και να έχουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, μετρήσιμα αποτελέσματα των online ενεργειών τους. Μερικά από τα σημαντικότερα κανάλια και στρατηγικές προώθησης στο Digital Marketing είναι τα Social Media, τα Google Ads, το SEO και το Email Marketing.

Η διαφήμιση στο Internet, περιλαμβάνει όλους εκείνους τους τρόπους και τις ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών online. H διαφήμιση στο διαδίκτυο, κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος καθώς μέσα από τα online κανάλια προώθησης, οι επιχειρήσεις μπορούν ν’ απευθυνθούν σε στοχευμένο κοινό που αναζητά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους, μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες διαφημίσεων σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, να επενδύσουν ένα συγκεκριμένο ποσό σε στοχευμένες ενέργειες και να δουν άμεσα την αποτελεσματικότητα αυτών των ενεργειών.

Οι πιο δημοφιλείς τρόποι online διαφήμισης, είναι η διαφήμιση στα Social Media (Facebook, Instagram, Tik Tok), η διαφήμιση στην Google (Google ads, Shopping Ads, Youtube Ads) και το Display Marketing (banners, pop ups κ.α).

Facebook: Προσφέρει τη δυνατότητα για στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες παραμετροποιούνται με βάση την τοποθεσία, την ηλικία και τα ενδιαφέροντα του κοινού. Επιπλέον, οι διαφημίσεις εμπλουτίζονται με εικόνα, βίντεο, εναλλασσόμενες εικόνες και συλλογή εικόνων.
Google Ads: Διαφημίζεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου σε κοινό που τις αναζητά. Μπορείς να εκμεταλλευτείς διαφορετικούς τρόπους διαφήμισης όπως είναι τα Shopping ads (με εικόνες προϊόντων και τιμές), Display ads (εμφανίζονται κατά την περιήγηση του χρήστη στο διαδίκτυο), Youtube ads και Remarketing (στόχευση κοινού που έχει επισκεφθεί το website σου) κ.α.
Instagram: Προσεγγίζει κυρίως νέο κοινό και οι διαφημίσεις δημιουργούνται με εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας. Τα καρουζέλ, οι φωτογραφίες, τα stories αποτελούν μερικούς από τους πιο δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης στο Instagram.

Ναι μπορείς. Κάθε επιχείρηση ή επαγγελματίας, μπορεί να δημιουργήσει μία διαδικτυακή καμπάνια για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ωστόσο, η διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτητική για κάποιον που δεν έχει εμπειρία στο Digital Marketing. Με την βοήθεια κάποιου επαγγελματία, μπορείς να έχεις αναλυτικές αναφορές για τις καμπάνιες και τα αποτελέσματά τους, καλύτερη διαχείριση του προϋπολογισμού, βελτίωση της στόχευσης του κοινού που αναζητά τα προϊόντα σου και τεχνική υποστήριξη ο,τιδήποτε κι αν συμβεί.

Το κόστος των διαφημίσεων στο διαδίκτυο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως τα κανάλια που θα επιλέξεις για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σου, τις ιστοσελίδες που θα φιλοξενήσουν τις διαφημίσεις, τον τόπο στόχευσης κ.α. Στον προϋπολογισμό, θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η αμοιβή της εταιρείας που αναλαμβάνει το στήσιμο και την διαχείριση των καμπανιών. Ωστόσο, όποιο κι αν είναι το ποσό που θα επενδύσεις, το σίγουρο είναι ότι εφόσον έχει αναλάβει την διαδικτυακή διαφήμιση κάποιος επαγγελματίας, η διαφήμιση θα έχει επιτυχία και κέρδος για την επιχείρησή σου.

Το διάστημα που διαφημίζεται η κάθε επιχείρηση ή ο κάθε επαγγελματίας, επιλέγεται από τους ίδιους. Σε περίπτωση που αναθέσεις τις διαφημιστικές καμπάνιες σε εταιρεία, τότε το διάστημα θα εξαρτηθεί από το πλάνο στρατηγικής που έχει συμφωνηθεί με την εταιρεία. Ο στόχος είναι, να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα όσο πιο σύντομα γίνεται, το ποσό που έχει επενδυθεί να επιστραφεί και η επιχείρηση να είναι επικερδής.

Τα αποτελέσματα της ψηφιακής διαφημιστικής καμπάνιας, είναι μετρήσιμα και μπορείς ανά πάσα στιγμή να έχεις δεδομένα για το ποιες καμπάνιες ήταν αποδοτικές και ποιες δεν αποφέρουν κέρδος. Μέσα από το Google Analytics, το επίσημο εργαλείο ανάλυσης δεδομένων της Google, μπορείς να ελέγχεις την πορεία όλων των ενεργειών Digital Marketing. Εφόσον συνεργαστείς με επαγγελματίες του χώρου, θα μπορείς να έχεις αναλυτικότερη εικόνα των αποτελεσμάτων της κάθε ενεργής καμπάνιας, του κοινού που προσέλκυσε και του κοινού που πραγματοποίησε την επιθυμητή ενέργεια (αγορά, καταχώρηση email, συμπλήρωση φόρμας).